2016. május 1., vasárnap

Szeletelt tégla a hálószobában, kivitelezési tippek ügyfelünktől

Ügyfelünk e-mailje:

Kedves Nagy Úr,
mint ígértem, alább küldök Önnek néhány képet, ahogyan az antik szeletelt tégla felkerült a hálószobánkban.


Az üres fal szintezővonalakkal. A falat mélyalapozóval kezeltük a szeletelt tégla felragasztása előtt.


A bontott tégla szeleteket flexibilis csemperagasztóval rögzítettük, 8mm-es fogazású glettvasat használtunk. A téglaszeleteket ragasztás előtt némileg megnedvesítettük, hogy ne kössön olyan hirtelen a ragasztó, így néhány percig volt lehetőségünk a téglák pozícióján változtatni.


Bontott tégla burkolat a hálószobában fugázás előtt

Bélyeges téglákat is felhasználtunk dekorációnak

A címeres tégla
Bár a felület csak 12m2 volt, 7 órán keresztül ragasztottam fel, és még csak ezután jött a fugázás.


Impregnáltuk a felületet naturwaxxal, hogy a fugázás közben a téglaszeletekre felkenődött malter, könnyen lemosható legyen.

A fugázást egész egyszerűen egy tortakinyomó zsákkal csináltam. A fugázáshoz falazóhabarcs és simítóvakolat keverékét használtam.
 
A fugákat egyszerűen egy szivaccsal mélyítettem ki, és simítottam el. A fugázás is majdnem olyan időigényesnek bizonyult, mint a ragasztás.

A végeredmény:

Szeletelt tégla a hálószobánkban

Berendezve a szoba, nagyon jó lett bontott tégla burkolattal
Nagyon elégedettek vagyunk a munkával, na és persze az önök által szállított szeletelt tégla minőségével és optikai élményével. Olyan, mintha egy igazi régi téglafal lenne a hálószoba fala! : )


Köszönjük még egyszer, szívesen fogjuk önöket továbbajánlani!

Üdvözlettel:

Schindel Ferenc